piątek, 21 września 2012

Szpinak z czosnkiem i .. czarną fasolą

Jak pisałam wcześniej przyszedł czas na wyjadanie zapasów, miałam:

  •  ugotowaną czarną fasolę (patrz wpis - czarna fasola w sosie pomidorowym) 

  • surowy szpinak... 
powstała więc koncepcja wsadzenia do słoika szpinaku z fasolą. 
Jak? 
Ano - po mojemu - zaczynamy coś robić i patrzymy co wyjdzie... przynajmniej w domu tak mogę postępować ;)

Na początek przygotowałam szpinak z czosnkiem:

  • 3 ząbki czosnku - przeciśnięte przez praskę, resztki drobno pokroiłam i wykorzystałam wszystko. Czosnek wrzuciłam na rozgrzaną oliwę na patelni, lekko podsmażyłam - moment :)
  • szpinak... pół małej reklamówki - tyle miałam :). Umyłam liście, obrałam z twardych części i jak miałam już całość tak przygotowana wrzuciłam na patelnię
  • dodałam pieprz, sól i sok z połowy cytryny 
Dusiłam to przez około 5-7 minut, aż liście zmiękną.

Jak już miałam szpinak , część oczywiście zjadłam, a do reszty wrzuciłam czarna fasolę i wymieszałam.

Całość smakuje ciekawie, jak dla mnie bardzo, bardzo smacznie :) Uwielbiam bowiem szpinak w każdej postaci. Jako, że jest już późny wieczór, całość poszła do zawekowania - powstał jeden słoiczek 450 ml - czyli przyszły obiad :)

Polecam i życzę smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz